Com tecnologia do Blogger.
RSS

Happy New Year!!

We came back from New-Zealand yesterday afternoon, I'm jet-lagged, tired and a bit spaced out but we had such a great time that I don't really mind...My little Freewi (franco-kiwi) grew by 2 cm in 3 weeks, learnt to ride her bike without the stabilisers, fed her Pa's cows, made some chocolate muffins with her Nana, went body-boarding, fishing, buggee-jumping, swimming, horse-riding and had the time of her life with her cousins.
I also had a lot of time for myself... time to read (incl. a very interesting book on positive thinking!), time to think, to visualise my life, my passions and how Steve and I want to take our little family going forward. And I'm feeling like a little Buddha...although Buddha is still very busy at work catching up on far too many emails so I just wanted to wish you a fantastic New Year, full of happiness, joy and health with all the people you love, be they family or friends.
PS:
I just love this old photo of Steve with Lynda and Carolyn, his sisters taken in Waihi Beach. I just think it embodies so well happy, carefree times at the beach ...pure bliss...and they all look gorgeous!

Nous sommes rentres de Nouvelle-Zelande hier apres-midi. Je souffre un peu du decalage horaire, je suis fatiguee et un peu a l'Ouest mais on a passe de tellement bonnes vacances que tout cela m'est egal...Ma petite Freewi (franco-kiwi) a grandi de 2 cm en 3 semaines, appris a faire du velo sans les petites roues, a nourri les vaches de son papie, a fait des muffins au chocolat avec sa mamie, a fait du body-boarding, buggee-jumping, a nage, peche, fait du cheval et s'est eclatee avec ses cousins.
J'ai eu beaucoup de temps pour moi...du temps pour lire (un super book sur la pensee positive!). pour visualiser mes envies, passions, les projets que Steve et moi avons pour notre petite famille.
Et je me sens comme un petit Buddha...mais bon le Buddha a encore vachement de boulot et une tonne de emails a lire (c'est n'importe quoi d'ailleurs!), donc je voulais juste vous souhaiter une fabuleuse Nouvelle Annee, pleine de bonheur, de joie et de bonne sante avec tous ceux que vous aimez.
PS:
J'adore cette vieille photo de Steve avec ses soeurs Lynda et Carolyn, prise a Waihi Beach. Je trouve qu'elle represente parfaitement des moments de bonheurs, simples, sans soucis a la plage...et en plus ils sont tous les trois canons!

Update: The book I read on positive thinking is called Stay Positive!: It's All a Matter of Attitude by Elwood N. Chapman



Desain Rumah real estate design collection
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Enviar um comentário