Com tecnologia do Blogger.
RSS

I like this...

I saw the image below on Rom 1.2.3. and suddenly my heart skipped a beat. Can you see what I can see...La...dans le coin a droite...oui...there in the right corner! Look at these three little beauties of vintage crates turned into storage...The perfect combination of vintage and modern, smooth and rough. I have two of these at home that regularly change function/room from bedside table to coffee table to storage from lounge to home office and currently they are in Mila's bedroom but I would be quite happy to turn them into a storage unit on wheels like this...The idea is not new and Sally and Mark from Baileys Home and Garden suggested a whole unit out of vintage crates but this is a bit too much for me. I like little vintage touches in contemporary interiors not the whole shabang. What do you think? Do you like it?



Image 1 from Rom 1.2.3 | Image 2 from Baileys Home and Garden

J'ai vu cette photo dans Rom 1.2.3 (un magazine Norvegien) et mon coeur n'a fait qu'un bond. Est ce que vous voyez ce que je vois..la...dans le coin a droite! Regardez ces trois cageots anciens transformes en meuble de rangement...Une osmose parfaite entre l'ancien et le moderne, entre des matieres lisses et rugueuses. J'ai deux cageots similaires a la maison qui changent regulierement de fonction, parfois gueridon, table basse et qui sont pour l'instant dans la chambre de Mila mais cela me dirait bien de les transformer en meuble de rangement sur roues comme ca...L'idee n'est pas nouvelle, Sally and Mark de Baileys Home and Garden avait dans le passe suggere tout un mur de rangement avec des vieux cageots mais je trouve que ca fait trop. J'aime bien les petites touches vintage dans des maisons contemporaines mais pas le total look vintage. Qu'est ce que vous en pensez? Ca vous plait?



Desain Rumah real estate design collection
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Enviar um comentário